Hujšanje
Nasvete za hujšanje delimo tudi z vami ... natisni

☺ Kaj je bolj zdravo: maslo ali margarina?
 Splošno znano je, da so maščobe škodljive, zato se jih izogibamo že na daleč. Takoj pa spremenimo svoje mnenje o škodljivosti maščob, ko vidimo novo reklamo za margarino, kjer nam obljubljajo, da z njeno uporabo celo shujšamo. Kadar si zaželimo, da bi na kruh pod marmelado namazali tudi nekaj »maščob«, se raje odločimo za maslo kot za margarino. Margarino pridobivajo s postopkom hidrogenacije maščob. To je postopek, s katerim nenasičene maščobne kisline olj nasitijo, zato da spremenijo agregatno stanje olj iz tekočega v trdno. Pri tem pa se nekatere nasičene maščobne kisline spremenijo v trans obliko, in te so tiste, ki so za nas škodljive.

☺ Ali kruh res redi?
Danes veliko ljudi kruh popolnoma izloči iz prehrane, ker so mnenja, da ta redi. Kruh je še vedno eno osnovnih živil, s katerim naj bi pokrivali dobršen delež potreb po energiji. Uvrščamo ga v najširši del prehranske piramide, kjer se nahajajo tudi žita, kaše, riž in testenine. S polnovrednim kruhom lahko pokrijemo določen del dnevnih potreb po ogljikovih hidratih, vlakninah in mineralih. Dobra lastnost kruha je tudi ta, da nas prijetno nasiti, da je okusen in praktičen za uporabo. Najboljši kruh je seveda narejen iz polnovredne moke. Le takšen lahko najde svoje mesto v zdravi prehrani, belega pa je treba izločiti. Kruh naj bi uživali za zajtrk in dopoldne, zvečer pa se mu raje odpovejmo.


( 1 Oceni )
Več ...
 
S skoki do zdravja natisni

Kolebnica je športni pripomoček, za katero lahko trdimo, da je najboljša za vadbo s svojo lastno težo. Vadba je intenzivna in ima neposredni vpliv aerobne in anaerobne kapacitete. Predstavlja kardio vadbo oz. pripomoček, ki vpliva na učinkovito porabo maščob, na mišični tonus ... Prebudi celo telo in ga aktivira v gibanje. Predvsem se vadbe hitro naučimo, prav tako pa ne predstavlja nevarnosti za kakršne koli poškodbe. Ima visok vpliv na porabo kalorij. Skratka, preprosto učinkovita je, saj lahko s kolebnico vadimo vsi, ki bi radi izvajali intenzivni trening doma skupaj s svojimi malčki.
  
Kako se lotiti skokov s kolebnico

Na začetku boste po nekajkratnih poskokih zadihani in utrujeni, saj srčni utrip po dveh do treh minutah dvignemo na visoko raven. To pomeni, da z manj treninga porabite več kilokalorij ali drugače, trening s kolebnico traja za isto porabo kilokalorij manj časa od treninga na kardio napravah. S preskoki izboljšate tudi živčno-mišično koordinacijo in prebudite mišice vsega telesa, da sodelujejo pri vadbi. Zelo hitro se izboljšata kardio-respiratorni sistem in poraba kisika, zelo velik je tudi vpliv na vzdržljivost in koordinacijo. Kolebnica razvija večino biomehaničnih sposobnosti hkrati (vzdržljivost, moč, hitrost in koordinacijo), kar za vadbo na kardio napravah in vadbo z utežmi ne velja, saj z eno samo vajo ne moremo razvijati vseh omenjenih komponent.


( 1 Oceni )
Več ...
 


Sorodni prispevki

Iskanje



© 2009 Otroci d.o.o., izdelava spletne strani Tomyco d.o.o.